Vysoké a Jablonec nad Jizerou

Od Previta Janka se vydáte směrem dolů a po pár metrech, hned za první chalupou přímo u silnice, odbočíte na pěšinu doprava nahoru. Jakmile narazíte na asfaltku, zahnete doleva. Půjdete kolem Apartmánů Řezáč, dále mezi sjezdovkami a za parkovištěm u hřbitova zahnete dolů doleva a pak hned první odbočku (těsně před koncem hřbitova) doprava. Dále půjdete stále rovně, přejdete řeku Jizeru a za ní se již napojíte na zelenou turistickou značku. Po ní půjdete k rozcestníku Planýrka. Odsud dále po modré přes Tomášův kříž, Sklenařice – Mexiko na náměstí do Vysoké nad Jizerou. Z Vysokého půjdete po červené přes Tříč, Jablonec nad Jizerou, vyhlídku Stráž k rozcestníku Pod Stráží. Odsud se vydáte po žluté turistické značce na náměstí v Rokytnici. Dále budete pokračovat po žluté značce pěšinkou nahoru, až narazíte na asfaltovou cestu, zde odbočíte doprava a budete pokračovat rovně (sejdete ze žluté značky), až přijdete k Previtu Jankovi.

Popis trasy Previt Janek > Vysoké nad Jizerou > Jablonec nad Jizerou > Previt Janek
Délka: 20 km (trasu lze zkrátit, pokud pojedete z Vysoké nad Jizerou nebo Jablonce nad Jizerou zpět do Rokytnice autobusem*)
Stoupání: 742 m
Klesání: 742 m
Typ povrchu: asfalt, nezpevněná cesta