Harrachov – Skokanské můstky a Mumlavský vodopád

Od Previta Janka se vydáte směrem dolů a po pár metrech, hned za první chalupou přímo u silnice, odbočíte na pěšinu doprava nahoru. Jakmile narazíte na asfaltku, zahnete doleva. Půjdete kolem Apartmánů Řezáč, dále mezi sjezdovkami a za parkovištěm u hřbitova zahnete doprava nahoru, tím se napojíte na zeleně značenou turistickou cestu. Po zelené dojdete k rozcestníku Nad Vilémovem. Odtud půjdete po žluté na Sudenov, dále po modré Pod Čertovu horu. Z Čertovy hory budete pokračovat po zelené přes skokanské můstky do Harrachova, až k autobusovému nádraží. Pak půjdete po modré k Mumlavskému vodopádu a dále po modré podél Mumlavy na Krakonošovu snídani. Z Krakonošovy snídaně půjdete po žluté přes Ručičky a Kostelní cestou do Rokytnice, napojíte se na asfaltku, po které jste ráno vyráželi. Na ní zahnete doleva a za chvíli jste opět na Previtu Jankovi :-).

Popis trasy Previt Janek > Skokanské můstky > Mumlava > Previt Janek
Délka: 22 km / 11 km (lze rozdělit do dvou polovičných výletů, pokud pojedete z/do Harrachova autobusem*)
Stoupání: 956 m
Klesání: 956 m
Typ povrchu: asfalt, nezpevněná cesta