Svinské kameny a Huťský vodopád

Od Previta Janka se vydáte nahoru ke kapličce, před kterou zahnete doleva nahoru po louce (je tam vyšlapaná cesta), až narazíte na asfaltku se žlutou turistickou značkou. Po žluté dojdete přes Ručičky a Krakonošovu snídani až na Voseckou boudu. Z Vosecké boudy půjdete ještě kousek nahoru po žluté k rozcestínku Svinské kameny. Odsud již půjdete po červeně značené hřebenové cestě k České budce (kdo by si chtěl trasu mírně protáhnout, stojí za to pokračovat na Sněžné jámy, odkud je opravdu impozantní výhled). Z České budky se vydáte po žluté přes Pramen Labe a Labskou louku ke Čtyřem pánům, dále po zelené na rozcestník U Růženčiny zahrádky, odsud po červené na Dvoračky. Ze Dvoraček půjdete po modré přes Huťský vodopád do Rokytnice nad Jizerou. Jakmile se modrá turistická značka napojí na diagonálně dělenou zeleno-bílou značku (okruh kolem Rokytnice), budete po této zeleno-bílé pokračovat ke kapličce, odkud jste ráno vycházeli. K Previtu Jankovi už je to jen pár metrů :-).

Popis trasy Previt Janek > Svinské kameny > Pramen Labe > Huťský vodopád > Previt Janek
Délka: 22 km
Stoupání: 1 038 m
Klesání: 1 038 m
Typ povrchu: asfalt, nezpevněná cesta